NL Hoofdklasse 2009-2010

Alles over officiele en niet officiele toernooien in binnen en buitenland. En natuurlijk niet te vergeten, de Nationale Leagues in alle soorten en smaken.

Re: NL Hoofdklasse 2009-2010

Berichtdoor Eyeplay » 08-03-2010 20:13

Clenn schreef:Ff. een vraagje: Hoevaak heeft deze "truc" een positieve uitslag gehad? En had deze uitslag ook positief geweest als er niet gewisseld was?

Ik weet dat je graag advocaat van de duivel speelt, maar je slaat hier toch een beetje de plank mis. Het maakt toch geen reet uit of dit goed of niet goed uitpakt? De intentie is duidelijk: Er wordt een speler gewisseld omdat deze onder de maat presteert tijdens de game en het excuus wordt aangedragen dat deze geblesseerd zou zijn. Dat doe je alleen als je de intetnie hebt om er beter van te worden, je doet het niet om er slechter van te worden.

Het gaat hier om een misbruik van een regel die mogelijk precedenten schept. Als dit oogluikend wordt toegestaan, dan staat het alle teams ineens vrij om te pas en te onpas spelers te wisselen. Dan wordt een regel, die puur is ingevoerd om bij voorkomende blessures uitkomst te bieden, ineens tot een gewone wissel regel gemaakt. Dan verander je een spelletje compleet. Als dat wenselijk is, dan moet je ook gewoon de regels aanpassen voor iedereen, maar dat is een andere discussie.
Dussss.......
Eyeplay
BA Crew
BA Crew

Hi-Game: 0
Gemiddelde: 0

Berichtdoor Clenn » 08-03-2010 21:04

Eyeplay,

ben het helemaal met je eens, maar deze vraag was gesteld vanuit mijn eigen stoeltje en niet de van de advocaat. Ben gewoon benieuwd of het geholpen heeft. deze valt dus onder de noemer " intresse en info"

laterssssssssssssssssssssssssss
Clenn
BA Top
BA Top

Naam: CLENN MATSU MATSU
Hi-Game: 300
Hi-Serie: 1521
Gemiddelde: 216

Berichtdoor Snoepje » 08-03-2010 21:27

Eyeplay schreef:
Clenn schreef:Ff. een vraagje: Hoevaak heeft deze "truc" een positieve uitslag gehad? En had deze uitslag ook positief geweest als er niet gewisseld was?

Ik weet dat je graag advocaat van de duivel speelt, maar je slaat hier toch een beetje de plank mis. Het maakt toch geen reet uit of dit goed of niet goed uitpakt? De intentie is duidelijk: Er wordt een speler gewisseld omdat deze onder de maat presteert tijdens de game en het excuus wordt aangedragen dat deze geblesseerd zou zijn. Dat doe je alleen als je de intetnie hebt om er beter van te worden, je doet het niet om er slechter van te worden.

Het gaat hier om een misbruik van een regel die mogelijk precedenten schept. Als dit oogluikend wordt toegestaan, dan staat het alle teams ineens vrij om te pas en te onpas spelers te wisselen. Dan wordt een regel, die puur is ingevoerd om bij voorkomende blessures uitkomst te bieden, ineens tot een gewone wissel regel gemaakt. Dan verander je een spelletje compleet. Als dat wenselijk is, dan moet je ook gewoon de regels aanpassen voor iedereen, maar dat is een andere discussie.

Amen.

Maar Clenn, als je het zo graag wil weten... Vorige week Zondag pakte het positief uit, vorig jaar tijdens de kampioenswedstrijd pakte het gelukkig niet goed uit en verloren ze. Wel werd dit pas beslist in de laatste frame door de laatste man, maar dat maakte de winst voor de tegenpartij natuurlijk alleen maar mooier.

Ik weet niet hoe het in de overige 3 (!!!) keer is afgelopen.
Snoepje
BA Addict
BA Addict

Berichtdoor KingCobra » 09-03-2010 00:33

Regel wordt dus alleen voor dit team gebruikt. Dus zoals ik al eerder voorstelde.
Betreffende regel afschaffen en wedden dat die spelers (M.L. en M.O.) hun game dan wel afmaken!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wel frappant dat C niet reageert op dit topic terwijl hij meestal overal te "belezen" is ????
Computer kapot? >:-)
KingCobra
BA Addict
BA Addict

Berichtdoor Marcoo » 09-03-2010 14:33

Topsport opmerking d'r uitgeknipt.
Gaarne back on topic...
Gewoon de bal laag houden...
Marcoo
BA Crew
BA Crew

Naam: Marco van Haastert
Hi-Game: 300
Hi-Serie: 800 (3)
Gemiddelde: 198

Berichtdoor Japser » 09-03-2010 16:46

Ik vind het opmerkelijk dat er niemand uit dat team met een verhaal komt hoe het zit. Heb gelezen dat spelers het er zelf niet mee eens zouden zijn. Als ik toch speler in dat team zou zijn en het niet eens zou zijn met zulke acties zou ik me toch publiekelijk distantiƫren van deze acties. Of hebben ze allemaal een spreekverbod gekregen :-s
Don't be a fool, stay cool!

Bowlen is net als drinken, soms valt het goed en soms valt het niet goed.
Japser
BA Addict
BA Addict

Naam: Jasper Willems
Hi-Game: 289
Hi-Serie: 760 (3)
Gemiddelde: 199

Berichtdoor adebayor » 09-03-2010 19:28

KingCobra schreef:Regel wordt dus alleen voor dit team gebruikt. Dus zoals ik al eerder voorstelde.
Betreffende regel afschaffen en wedden dat die spelers (M.L. en M.O.) hun game dan wel afmaken!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wil niet bot doen hoor, maar als je dan toch namen gaat gebruiken zorg dan wel even eerst dat je weet voordat je zulke uitspraken doet of die waar zijn, want hier loop je gewoon onzin uit te kramen.
adebayor
BA Rookie
BA Rookie

Berichtdoor centrumeigenaar » 09-03-2010 20:28

Het is jammer dat ik eruit geknipt ben. we zien wel wat de toekomst brengt.
Er zijn zeker oplossingen voor wel een topsportbeleid, en echte topsporters
gegroet
centrumeigenaar
BA Rookie
BA Rookie

Berichtdoor KingCobra » 11-03-2010 11:28

adebayor schreef:
KingCobra schreef:Regel wordt dus alleen voor dit team gebruikt. Dus zoals ik al eerder voorstelde.

Wil niet bot doen hoor, maar als je dan toch namen gaat gebruiken zorg dan wel even eerst dat je weet voordat je zulke uitspraken doet of die waar zijn, want hier loop je gewoon onzin uit te kramen.

Op alle verhalen afgaande zal het niet helemaal onzin zijn, maar als er iets staat wat niet klopt dan zal ik de eerste zijn om daar mijn excuses voor aan te bieden.
Zoals je gelezen hebt, zitten velen met mij te wachten op een reactie van jullie team.
Dus doe jullie verhaal eens!
KingCobra
BA Addict
BA Addict

Berichtdoor gaatjullienietsaan » 11-03-2010 12:19

[quote="KingCobra"][quote="adebayor"][quote="KingCobra"]Regel wordt dus alleen voor dit team gebruikt. Dus zoals ik al eerder voorstelde.

Op alle verhalen afgaande zal het niet helemaal onzin zijn, maar als er iets staat wat niet klopt dan zal ik de eerste zijn om daar mijn excuses voor aan te bieden.
Zoals je gelezen hebt, zitten velen met mij te wachten op een reactie van jullie team.
Dus doe jullie verhaal eens!/quote]

Ik kan een wisseltruc bevestigen. M.L. moest invallen voor een "linkshander", Het gevolg was dat deze M.L. begon met 2 "wash outs". Team uit Deventer heeft deze wedstrijd ook verloren.Betrokken "linkshander" was dag later zo goed hersteld dat hij gewoon huisleaque kon spelen. Laat ze toch lekker wisselen, geen aandacht aan geven.

Wat zou een ieder persoonlijk doen als speler verteld werd een blessure te simuleren.
Ik zou wisselen maar nooit weer voor dat team spelen.
gaatjullienietsaan
BA Regular
BA Regular

VorigeVolgende

Keer terug naar NBF, FIQ en andere evenementen